dimarts, 14 de juny del 2011

Què vol dir la paraula sentiment?


Alguna vegada us heu preguntat què és un sentiment? Nosaltres sí ho hem fet i ens agradaria poder compartir-ho amb tots vosaltres:






  • 2n B



Estar amb els companys. ( Nicolàs Herrera )





Una cosa bonica, paraules i coses bones.( Ilena Molina )





Estimar a la gent, jugar i fer coses amb la meva familia.


(Andrea Galvín)





Uns tresors molt importants que estan dins el cor.


( Gisela Rodríguez)




Quan recordo les coses de quan era petita. ( Maria Umbert)





Una cosa i un racó per sentir-me millor o pitjor. (Neus Loré)





Estar enfadat o alegre. ( Nerea Hernàndez)





Una cosa que afecta al teu cor. (Hugo Alarcón)





Estar trist per quan es mori la meva àvia. (Roger Rodríguez)





Quan estem tristos, feliços, enfadats. (Nil Camacho)





Com em sento avui. (Valèria Sanz)





Records de la familia. (Nicolàs Serrano)





Quan estic feliç, content o alegre. (Hugo Moreno)





Quan s'ha mort una persona de la familia i estàs trist. (Lucia López)





Una cosa de la vida alegre, trista o de por. (Víctor Martínez)





Quan el cor sent alguna cosa important. ( Helena Masip)





Una emoció que em surt del cor. (Alicia Segura)





Estimar dintre nostre. (Izan Silva)





Una cosa que sents al teu cos. (Àgueda Carranco)





Una cosa que sempre tens però en un lloc especial,el cor.


(Elena Poyatos)





És com una il·lusió que em passa. (David Toro)





Quan les emocions estan dins de mi. (Juan Manuel Gil)





Una cosa molt important i molt bonica. (Alba Ávila)





Quan estic enfadat,alegre, tinc por, estic trist i després se'm passa.


(Albert)




Quan sento alegria dins el cor. (Alejandro)









  • 2n A



Una emoció al cor. (Yerai Duro)




Alguna cosa del cos. (Manel Iglesias)




És una emoció al meu cor. (Rubén Millán)




Quan una persona està trista. (Laia Pau)




És una emoció. (Lian Yiran San José)




Quan el cor sent emocions. (Albert Casas)




Una emoció que surt del cor. (David Pérez)




És una emoció que et surt del cor, com una passió.


(Natàlia Sebastian)




Una cosa que expressem nosaltres. (Mar Aguilera)




Una cosa que sentim dintre del cor, podem sentir coses dolentes o coses bones. (Martí Ramírez)




Estimar als altres. (Àlex Vázquez)




És l'alegria, la tristesa, la por. (Ainhoa Hernández)




És una expressió que va per dins meu. (Yael Alcaraz)




Una emoció al cor. (Marc Calle)




L'alegria. (Marc Serrano)




Com una manera d'expressar alguna cosa. (Judith Monclús)




Quan anem a fer una cosa ens posem molt nerviosos.


(Marsela González)





Alguna cosa que ens fa alegria. (Flavio Nelson Sena)




Una cosa que està dins el nostre cor. (Ariadna Aguilera)




Quan ens fan riure. (José López)




Estimar als altres. (Ainhoa Reyes)




Una il·lusió al cor. (Edgar Riofrío)




És una expressió. (Anna Grima)




Que la Sílvia m'ajuda molt. (Joel Sillero)




Alegria al cor. (Meritxell del Castillo)


1 comentari:

  1. Us felicito nois i noies!
    M'heu fet emocionar!
    L'emoció és un sentiment!!
    Núria

    ResponElimina