dilluns, 6 de febrer del 2012

VISITA A L'AJUNTAMENT

El dia 27 de gener, vam anar a visitar l'ajuntament de Viladecans. Vam veure la torre Modolell, que és una casa modernista que va ser de la senyora Magdalena Modolell i la Torre del Baró, que era una torre de defensa del segle XII. Vam visitar al senyor alcalde al seu despatx on vam poder fer-li una entrevista i finalment vam anar a la sala de plens de l'ajuntament i vam poder representar els papers d'alcalde i de regidors, fent un ple. Vam aprendre moltes coses i ens ho vam passar força bé.





5 comentaris:

  1. M'agradat molt la visita al l'ajuntament i la casa de Magdalena Modolell
    era molt modernista
    Mar Aguilera

    ResponElimina
  2. M'agradat molt la visita a la juntament i la casa de Magdalena Modolell,
    i la sala de plens quan vem fer als papers.
    Mar Aguilera

    ResponElimina
  3. Ma ba agradar moltisim anar a el ajuntament.



    Andrea Galvin 3ºB

    ResponElimina
  4. M`agradat molt l´excursió molt intarasant i divertida .Mai havia anat a l`ajuntament.M`Agradat la sala de plens ,la casa de la Madalena Module ,la torre baro ...Adeu! Alicia Segura Parra.

    ResponElimina
  5. Hola! Em va agradar molt l' excursió a l'ajuntament. Em va semblar divertida,per que el monitor ens feia moltes bromes... La recomano per altres escoles i nens a i nenes xD. Sobretot em va agadar molt cuant vam coneixer al alcalde de viladecans i li vam fer preguntes ( de els nens de la classe)Adeu a tots!!!!!!!!!!!!!!!!!!Us estimo molt.



    Elena Poyatos

    ResponElimina