dimecres, 24 d’octubre del 2012

SORTIDA A MERCABARNA

Avui hem anat a Mercabarna. Ens ho hem passat molt bé.
Primer hem conegut al Juan Pablo i al Teo, que ens han explicat tot el que veuríem. Ens han fet posar una armilla de color taronja i hem anat al pavelló de les fruites i verdures. Allà hem vist carabasses, bledes, espinacs, albergínies, cogombres... i fruites exòtiques. N'hi havia alguna que era molt rara!!
Després hem fet un taller de tast. Un company havia de donar a provar a l'altre (que tenia els ulls tapats!) una fruita o una hortalissa i tenía que endevinar què era. Ens ho hem passat molt bé!!
Quan hem acabat, hem anat a veure un magatzem de patates. Hem vist com les rentaven, com les calibraven i com les envasaven. Era molt divertit veure com saltaven les patates a la màquina de calibrar i s'anaven colant per uns forats segons la seva mida.Després ens han donat una bossa de patates a cadascun!!
A l'hora de dinar, ens han donat una amanida molt gran, suc natural de taronja i aigua. De postres ens han donat un "pinxo" de fruites. Ummmm!!! Tot natural i molt bo!!!
Per acabar hem recollit les taules i hem practicat el reciclatge. Ens han donat una bossa i un llibret per jugar i aprendre.
Ha estat una sortida genial!!







9 comentaris:

  1. A Mercabarna amb els meus companys m'ho he passat molt be,em tastat fruites i hortalises diferents.

    Neus Loré

    ResponElimina
  2. Em ba agradar moltisim,mai he apres jugan,m´han fet riure molt.Espero que totes les escorsions siguin iguals.

    Alicia Segura.

    ResponElimina
  3. Les fotos son super xules .
    va ser molt dibertit!!!!!!!!!!!!!!!
    estava tot molt bo!!!!!!!
    HELENA MASIP

    ResponElimina
  4. M'agradat molt aquesta sortida,mo he passat molt bé,m'han agradat molt els pinxitos de fruita ha sigut la milor sortida del món.
    Mar.Aguilera

    ResponElimina
  5. M'ha agradat molt aquesta excursió.

    Flavio Sena.

    ResponElimina
  6. M'ha agradat molt aquesta sortida he aprés moltes coses sobre les fruites i les hortalisses.Ha sigut molt divertit conèixer diferents fruites.Agueda Carranco.

    ResponElimina
  7. Em va agradar molt aquesta escursio es de la que mes m'agradat en aquet curs que divertit.
    m'ho vaig pasar genial sobretot quan vam probar moltes fruites algunes estaven bones unes altres estaven dulentes i unes altres agries com la llimona.
    QUE DIVERTIT.


    Anna Grima Gonzalez.

    ResponElimina