diumenge, 18 de novembre del 2012

Teatre a l'escola: Niti i el lleó.

Divendres, 16 de novembre del 2012
Diari personal
Avui m'ho he passat molt bé. Ha vingut un noi que es deia Quim i era un pirata. Ha començat a explicar-nos un conte. A mi, al principi no m'agradava gens, però després la cosa s'ha posat més interessant.
Era un conte que anava d'un lleó i un nen que vivien a l'Àfrica Tropical.
Jo em sentia contenta perquè era molt graciós i el conte era molt bonic.
Després ens ha preguntat que com pensàvem que acabaria el conte i un nen ha dit que al final del conte matarien al lleó i era veritat. Llavors, en Quim li ha posat una màscara de lleó al nen i el nen feia de lleó i el Quim de l'altre nen que vivia amb el lleó, i han representat el final del conte que era que el nen trobava al lleó i com que estava tan trist, un raig de llum li va tornar la vida al lleó.

Àgueda

 





6 comentaris:

  1. M'agradat molt el petit teatre del Niti i el lleó i es vereitat que m'ho afet passar d'allo més bé espero que torni a vindre un altre cop!!
    Mar.Aguilera

    ResponElimina
  2. M'agraden molt les fotografies del blog de la obra de teatre.A mi la
    obra de teatre emb va fer riure molt i també la musica.


    ILENA MOLINA.

    ResponElimina
  3. Les fotos son precioses de veritat m´han encantat .



    Marsela Gonzalez

    ResponElimina
  4. M'ha agradat molt la petita obra.Ha sigut molt bonica la historia.
    Agueda Carranco.

    ResponElimina
  5. Aquell dia va ser el dia ves marxos!!!!!!!!!!
    Ho va explica molt be,i.......el baillari balla molt be,bueno tots ho van fer molt be!!!!!!!!!
    Helena Masip

    ResponElimina
  6. M'ha agradat molt les fotos del blog de la obra de teatre.M'ha agradat la obra de teatre perque en un mument de la obra de teatre la Encarna estaba esplotant de riure.
    VICTOR MARTINEZ HIDALGO.

    ResponElimina